Прогрестех-Україна 2020 року збільшила чисельність персоналу на 12% до 990 осіб і цьогоріч – далі нарощує штат. У січні-березні цього року компанія, зокрема, активізувала набір програмістів для авіаіндустрії, у тому числі на нові вакансії для розробників програмних рішень на базі штучного інтелекту.
Попри глобальне падіння економіки і скорочення зайнятості через пандемію COVID-19, Прогрестех-Україна створила протягом року додатково 106 високоінтелектуальних робочих місць. У структурі тогорічного набору персоналу переважають інженерні позиції, традиційні для провідних конструкторських центрів машинобудівної галузі. Понад 90% нових працівників Прогрестех-Україна зараховано на вакантні посади інженерів із міцності, конструкторів, технологів, фахівців з експлуатаційної підтримки й сервісної інженерії.
Водночас компанія розширює склад утвореної 2019 року групи розробників софту для цивільної авіації. Так, протягом минулого і початку цього року Прогрестех-Україна подвоїла кількість програмістів, у тому числі завдяки відкриттю нових вакансій у сфері штучного інтелекту.
Зокрема, IT-групу поповнили фахівці з аналізу даних (Data Analyst) і машинного навчання (Machine Learning Engineer), які створюють складні алгоритми управління процесами на базі аналізу великих масивів інформації та виявлення в них закономірностей. Побудовані ними системи самонавчаються з урахуванням попереднього досвіду та здатні обирати оптимальні рішення із безлічі ймовірних дій.
Компетенції програмістів Прогрестех-Україна затребувані для участі у пріоритетних поточних і перспективних ІТ-розробках для аерокосмічної галузі. Серед них – низка глобальних проєктів із діджиталізаціі процесів у цивільній авіації:
● розробка програмного забезпечення для комплекту електронної польотної документації (Electronic Flight Bag, EFB) і його синхронізації з бортовими системами літака, а також з онлайн оновленнями метео- й навігаційної інформації та поточних даних від органів управління повітряним рухом і аеродромних служб;
● створення цифрових двійників (Digital Twins) літака або окремих елементів його конструкції, агрегатів, вузлів і бортових систем – віртуальних аналогів виробу, спроможних навчатися й моделювати роботу оригіналу в режимі реального часу;
● прогнозна аналітика даних про поточний стан літака, котрі надходять від виробника, експлуатанта й сервісних компаній; завчасне (задовго до виходу з ладу) виявлення деталей і вузлів повітряного судна, що потребують заміни; призначення предикативних (прогностичних) ремонтів авіатехніки;
● утілення автономного управління повітряним рухом, що усуває ризики, зумовлені "людським чинником" – усталення безпілотних авіарейсів та автоматизованого диспетчерського обслуговування польотів.