Партнери i замовники

Компанія Boeing
Компанія Boeing

За підсумками 2013 року компанія Boeing уперше високо оцінила роботу наших інженерів, як складової частини консолідованої команди Групи компаній Прогрестех. Тоді Прогрестех увійшла до числа 16 учасників глобальної світової мережі постачальників і партнерів Boeing, відзначених найпрестижнішою корпоративною нагородою "Постачальник року".

Визнаючи високий професіоналізм української інженерної команди, компанія Boeing у листопаді 2013 р. розпочала пряму кооперацію із Прогрестех-Україна. Уже до початку 2014 року ми створили в Києві окремий інженерний підрозділ для виконання замовлень лідера аерокосмічної галузі.

Сьогодні інженери Прогрестех-Україна беруть участь у програмах Boeing за всіма сучасними сімействами цивільних повітряних суден, включно з новими літаками, що виводяться на авіаринок. За результатами 4-го року співпраці Boeing вшанував Прогрестех-Україна почесною нагородою за виняткову ефективність і високу якість робіт – Performance Excellence Award 2017.

Компанія Boeing також долучилася до підтримки спільних навчальних програм Прогрестех-Україна і КПІ імені Ігоря Сікорського. Серед таких проектів – діяльність Спільного навчально-наукового центру на базі КПІ, запуск дуальної форми підготовки магістрів, створення в університеті нових сучасних авіаційних спеціалізацій, лекції та майстер-класи для студентів, перепідготовка й сертифікація педагогічного персоналу, організація стажування викладачів КПІ на заводах Boeing в Рентоні та Еверетті.

КПІ імені Ігоря Сікорського
КПІ імені Ігоря Сікорського

Базовим партнером Прогрестех-Україна в реалізації освітніх і навчальних програм став Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" імені Ігоря Сікорського – один із найбільших навчальних центрів Європи.

Свій стартовий і наймасштабніший партнерський проект, Спільний навчально-науковий центр на базі КПІ, ми запустили влітку 2014 року.

Центр було оснащено сучасною комп'ютерною технікою з доступом до новітньої системи автоматизованого проектування. Згодом він набув статусу універсального майданчика для втілення багатьох спільних програм Прогрестех-Україна й Київської політехніки.

Серед них:

  • перепідготовка й сертифікація викладачів технічних університетів,
  • циклічні (двічі на рік) тримісячні курси підготовки до професійної інженерної роботи для студентів і випускників українських технічних вишів,
  • навчання студентів на нових магістерських спеціалізаціях, створених у КПІ за участю Прогрестех-Україна й максимально адаптованих до вимог сучасного ринку інженерних послуг,
  • підготовка магістрів на засадах дуальної освіти, що поєднує навчання в КПІ з набуттям студентами реального досвіду роботи в інженерних проектах Прогрестех-Україна.

Асоціація "Аеропорти України" цивільної авіації
Асоціація "Аеропорти України" цивільної авіації

2013 року Прогрестех-Україна долучилася до гурту учасників Асоціації "Аеропорти України" цивільної авіації (ААУЦА) – впливової недержавної організації, що підтримує розвиток аеропортів і модернізацію авіаційної галузі. На сьогодні ААУЦА об'єднує більш як 90 галузевих підприємств і організацій 12 країн світу та входить до вісімки найбільших національних асоціацій, представлених у Раді аеропортів Європи (ACI Europe).

Прогрестех-Україна активно підтримує діяльність ААУЦА як співорганізатор, учасник і спонсор багатьох заходів Асоціації. На базі компанії, зокрема, проходять наукові і практичні семінари за участю персоналу аеродромних служб, фахівців регуляторних органів та галузевих сервісних підприємств. Прогрестех-Україна постійно консультує керівництво й учасників ААУЦА з питань застосування інноваційних методів проектування інфраструктури аеропортів та обстеження аеродромних покриттів.

2017 року загальні збори ААУЦА включили Прогрестех-Україна до складу правління Асоціації, поцінувавши багаторічну плідну співпрацю компанії з ААУЦА, її внесок у підтримку авіатранспортної галузі, у відновлення й розвиток мережі українських аеропортів.

Spirit AeroSystems, Inc.
Spirit AeroSystems, Inc.

У період із 2009 до 2013 року Прогрестех-Україна виконувала замовлення Spirit AeroSystems, найбільшого у світі прямого постачальника агрегатів і компонентів для комерційних літаків.

Маючи довгострокові контракти з провідними виробниками авіатехніки, Spirit AeroSystems поетапно залучала Прогрестех-Україна до участі у великих, престижних літакобудівних програмах – Airbus 350 XWB (900/1000), Bombardier C-Series (CS100, CS300) і Learjet 85, Mitsubishi Regional Jet (MRJ), Gulfstream G650 і G250/280, Cessna Citation Columbus (Cessna 850).

Spirit спеціалізується на розробці, виробництві й постачанні великих авіаційних конструкцій, зокрема, секцій фюзеляжу, пілонів, гондол двигуна й компонентів крила.

Потенціал компанії ґрунтується на 90-річному досвіді застосування аерокосмічних технологій. У 2006-2010 р.р. Spirit додатково придбала авіабудівні потужності в Європі, Азії та США, значно розширивши свої інженерні та виробничі операції.

На сьогодні власні конструкторські центри та заводи Spirit AeroSystems розташовано в штатах Канзас, Оклахома й Північна Кароліна (США), у Південно-Східній Азії, у Великобританії і Франції (Spirit Europe).

Міжнародний аеропорт Бориспіль
Міжнародний аеропорт Бориспіль

На замовлення МА Бориспіль 2018 року Прогрестех-Україна виконала великий комплекс робіт з оцінки несучої здатності штучних аеродромних покриттів. До переліку обстежених об'єктів увійшли всі ключові елементи льотного поля, у тому числі ШЗПС-1, ШЗПС-2, практично всі РД обох льотних зон і п'ять основних перонів.

Перелік робіт, виконаних для кожного з елементів аеродрому, включав, зокрема, натурні штампові випробування штучного покриття із застосуванням методів неруйнівного контролю, визначення РСN (Класифікаційне число покриття), розробку рекомендацій щодо режимів експлуатації аеродромного покриття літаками з різним значенням ACN (Класифікаційне число повітряного судна ).

МА Бориспіль, розташований за 29 км від Києва, є найбільшим аеропортом України. Обслуговує 2/3 пасажирського трафіка через аеропорти країни та традиційно посідає високі позиції в рейтингу аеропортів Європейського континенту за зростанням пасажиропотоку.

У 2017/2018 р.р. МА Бориспіль ініціював низку інвестиційних проектів із метою розвитку протягом 5-10 років термінального й аеродромного комплексів, включно зі значним розширенням перону D і повною реконструкцією 2-ї льотної зони.

Міжнародний аеропорт Манас
Міжнародний аеропорт Манас

Замовлення, що надійшло від аеропорту Манас (найбільшого в Киргизькій Республіці), було зумовлене недостатньою пропускною спроможністю перону. У зв'язку зі збільшенням кількості літаків, що базуються в Манасі, аеропорт потребував обладнання додаткових місць стоянки для важких повітряних суден (MTOW до 400 т).

Проект, розроблений за участю інженерів Прогрестех-Україна, передбачав розширення перону та будівництво 5 нових місць стоянки загальною площею 55 тис. кв. метрів. Реалізація проекту дала змогу аеропортові зняти обмеження на злітну масу літаків і задовольнити попит (що різко зріс у 2008-2014 р.р.) на транзитні вантажні авіаперевезення через Манас.

ВАТ "Міжнародний аеропорт Манас", структура якого включає 11 аеропортів країни, також замовив проект реконструкції основних аеродромних об'єктів міжнародного аеропорту Іссик-Куль. Будівельні роботи в аеропорту було здійснено в кілька етапів і остаточно завершено 2016 року. Відповідно до проекту Прогрестех-Україна, замовник майже вдвічі подовжив ШЗПС (з 2000 до 3800 метрів), збудував нову РД довжиною 1212 м, реконструював і розширив перон, увів в експлуатацію новий комплекс селезахисних споруд.

Міжнародний аеропорт Туркменабад
Міжнародний аеропорт Туркменабад

У лютому 2018 року після завершення реконструкції було введено в експлуатацію Міжнародний аеропорт Туркменабад.

Близько півсотні нових об'єктів аеропорту, включно з технологічними, господарськими та адміністративними будівлями, спроектованими за участю Прогрестех-Україна, займають площу більш як 600 гектарів. Усі будівлі виконано в єдиній стилістиці, що поєднує сучасні практики з національними архітектурними традиціями. До того ж, один з об'єктів МА Туркменабад, пасажирський термінал, був удостоєний сертифікату Книги рекордів Гіннесса за унікальне архітектурне рішення. Термінал визнано найбільшою у світі спорудою у формі 8-кутної зірки – традиційного елементу зодчества в країнах Центральної Азії.

Високою технологічністю та оригінальною архітектурою вирізняються й інші об'єкти аеропортового комплексу, зокрема, будівлі Центру УПР, КДП, АТБ, служби ЕСТЗП, митної служби, САБ і охорони, адміністрації аеропорту, вантажного терміналу, готелю й медичного центру.

Аеропорт має ШЗПС довжиною 3800 і шириною 60 метрів. Аеродром оснащено метеорологічним, радіотехнічним та світлосигнальним обладнанням, що забезпечує посадку за категорією II ICAO.

Міжнародний аеропорт Чернівці
Міжнародний аеропорт Чернівці

2017 року Прогрестех-Україна перемогла у тендері на виконання проектних робіт із реконструкції аеродромного комплексу Міжнародного аеропорту Чернівці.

Проект, розроблений компанією, зокрема, передбачає:

  • подовження ШЗПС до 2500 м і розширення до 45 м,
  • реконструкцію перону, включно з його розширенням і заміною покриття (асфальтобетону на бетон),
  • реконструкцію діючої руліжної доріжки та будівництво нової РД,
  • реконструкцію місць стоянки для протиожеледної обробки повітряних суден,
  • будівництво очисних споруд.

Згідно з проектом, клас аеродромного комплексу завдяки реконструкції буде підвищено до рівня 4C за класифікацією ICAO (Статут ICAO, додаток 14 "Аеродроми").

У травні 2018 року, отримавши позитивний висновок за результатами комплексної державної експертизи проекту, Прогрестех-Україна передала проектну документацію замовнику для оголошення тендеру на будівельні роботи.

У Міністерстві інфраструктури України вважають, що комплексна реконструкція аеродрому стане відповіддю на очікуване в регіоні зростання попиту на авіаперевезення. За даними міністерства, зона обслуговування аеропорту Чернівці в найближчі 5 років зможе генерувати десятиразове збільшення авіаційного пасажиропотоку.

Міжнародний аеропорт Одеса
Міжнародний аеропорт Одеса

У період із 2012 р до 2018 року компанія надала міжнародному аеропорту Одеса послуги у сфері інфраструктурного проектування й аналізу аеродромних покриттів.

Прогрестех-Україна, зокрема, виконала замовлення на проектування низки інженерних мереж і систем УПР за проектом будівництва нової штучної злітно-посадкової смуги (ШЗПС-2), у тому числі за розділами "Радіотехнічні об'єкти засобів посадки та УПР", "Метеозабезпечення", "Система контролю руху на території аеродрому", "Система раннього попередження про утворення ожеледиці на ШЗПС".

Роботи Прогрестех-Україна з обстеження аеродромних покриттів МА Одеса, виконані компанією в різні роки, включали:

  • визначення несучої здатності й технічного стану штучних покриттів неруйнівним методом, розрахунок Класифікаційного числа покриття (РСN) для сертифікації аеродрому,
  • підготовку рекомендацій щодо режимів експлуатації штучних покриттів елементів аеродрому,
  • оцінку експлуатаційно-технічного стану покриття перону та надання рекомендацій із його поточного ремонту.

Міжнародний аеропорт Київ (Жуляни)
Міжнародний аеропорт Київ (Жуляни)

Для МА Київ (Жуляни), другого за авіатрафіком аеропорту України, компанія виконала роботи з обстеження аеродромних покриттів.

2013 року Прогрестех-Україна, зокрема, провела оцінку несучої здатності та технічного стану штучних покриттів аеродрому неруйнівним методом, а також визначила Класифікаційне число покриттів (РСN) для сертифікації аеродрому.

На замовлення МА Київ компанія розробила пропозиції щодо режимів експлуатації штучних покриттів відповідно до рекомендацій ICAO.

2014 року аеропорт успішно пройшов процедуру сертифікації аеродрому.

Криза в галузі 2014-2015 років призвела до дворазового скорочення авіаперевезень через аеропорт у Жулянах. Утім, невдовзі МА Київ вдалося відновити обсяги робіт. Уже 2017 року число обслужених пасажирів перевищило об'ємні показники успішного для аеропорту докризового 2013 року.

Швидкій реанімації сприяли безперервні (протягом 10 останніх років) інвестиції оператора МА Київ в розвиток аеродромного й термінального комплексів. Постійна модернізація інфраструктури стимулювала залучення нових авіакомпаній та значне розширення мережі рейсів до/із аеропорту.

Аеропорт Житомир
Аеропорт Житомир

2017 року Прогрестех-Україна розпочала проектні роботи з реконструкції аеропорту Житомир, що має підвищити клас аеродромного комплексу до рівня 4C за класифікацією ICAO (Статут ICAO, додаток 14 "Аеродроми").

Проект передбачає масштабну реконструкцію льотного поля, зокрема, розширення злітно-посадкової смуги та її подовження в півтора раза, посилення наявних штучних покриттів, будівництво нових елементів аеродрому, модернізацію засобів посадки.

Український авіаперевізник Yanair уже анонсував запуск із Житомира низки внутрішніх і міжнародних рейсів - відразу після завершення реконструкції аеропорту та надання йому статусу міжнародного.

Враховуючи розташування неподалік від Києва та зручне автотранспортне сполучення зі столицею, Житомир також має значний потенціал для залучення іноземних бюджетних авіакомпаній.

Крім розвитку пасажирського авіатрафіка через Житомир, оператор аеропорту також має на меті створити Центр підготовки пілотів та потужності з ТО й ремонту повітряних суден.

Міжнародний аеропорт Херсон
Міжнародний аеропорт Херсон

2013 року Прогрестех-Україна на замовлення МА Херсон виконала роботи з оцінки несучої здатності й технічного стану штучних аеродромних покриттів основних елементів льотного поля - ШЗПС, руліжних доріжок і перону. Компанія, зокрема, обрахувала Класифікаційне число покриттів (РСN) та оцінила спроможність аеропорту обслуговувати різні типи комерційних повітряних суден.

Базуючись на рекомендаціях щодо режимів експлуатації аеродромних покриттів, розроблених Прогрестех-Україна, аеропорт відновив операційну діяльність. 2013 року МА Херсон прийняв перші регулярні й чартерні рейси після 7-річної перерви.

Через кілька років аеропорт здійснив реконструкцію перону та руліжних доріжок, заміну й посилення покриттів низки елементів аеродрому. Як результат, Херсон щороку залучає до обслуговування нові авіакомпанії, збільшуючи пасажиропотік через аеропорт.

У найближчих планах МА Херсон – масштабна реконструкція ЗПС, включно з її подовженням із 2,5 до 3 км.

Аеропорт Вінниця
Аеропорт Вінниця

2015 року за контрактом із Комунальним підприємством "Аеропорт Вінниця", зумовленим підготовкою аеродрому до сертифікації, Прогрестех-Україна виконала роботи з оцінки несучої здатності й технічного стану штучних аеродромних покриттів неруйнівним методом.

За результатами обстежень компанія здійснила обрахунок Класифікаційного числа покриттів (РСN) та розробила рекомендації щодо режимів експлуатації елементів аеродрому під час обслуговування різних типів повітряних суден.

З урахуванням рекомендацій, наданих Прогрестех-Україна, вінницький аеропорт втілив програму суттєвого розширення операційної діяльності.

У 2016-2018 р.р. Вінниця прийняла нові регулярні міжнародні та внутрішні авіарейси. Окрім цього, значно зросла інтенсивність сезонних чартерних польотів через КП "Аеропорт Вінниця", у тому числі популярних в осінній період перевезень паломників-хасидів.

У результаті, лише за 2 роки (2016-2017) пасажиропотік через аеропорт збільшився в 5,3 рази.

Миколаївський міжнародний аеропорт
Миколаївський міжнародний аеропорт

2017 року Миколаївський міжнародний аеропорт, готуючись до процедури сертифікації аеродрому, замовив Прогрестех-Україна послуги з оцінки несучої спроможності й технічного стану штучних аеродромних покриттів.

За результатами натурних штампова випробувань злітно-посадкової смуги, руліжних доріжок і перону фахівці компанії визначили Класифікаційне число покриттів (РСN), а також надали аеропорту рекомендації щодо режимів експлуатації елементів льотного поля.

2017 року аеропорт здійснив реконструкцію ШЗПС і руліжних доріжок, а навесні 2018 року – завершив ремонт перону.

У травні 2018 р. Миколаївський міжнародний аеропорт сертифікував аеродром на право приймати вантажні авіаперевезення й готується поширити дію сертифіката на наземне обслуговування пасажирських авіарейсів.

Успішне завершення всіх сертифікаційних процедур дасть змогу аеропортові Миколаєва повною мірою відновити свою операційну діяльність після багаторічного простою.

Аеропорт Полтава
Аеропорт Полтава

2016 року Прогрестех-Україна надала аеропорту Полтава послуги з визначення несучої здатності й технічного стану штучних аеродромних покриттів та їхньої відповідності сертифікаційним вимогам.

За результатами обстежень злітно-посадкової смуги, руліжних доріжок і перону компанія здійснила обрахунок Класифікаційного числа покриттів (РСN).

За запитом замовника Прогрестех-Україна оцінила можливості обслуговування аеропортом середньомагістральних повітряних суден типу Boeing 737, Airbus 320 і Embraer 195.

Відповідно до рекомендацій ICAO компанія також розробила пропозиції щодо режимів експлуатації штучних покриттів елементів льотного поля.

2017 року полтавський аеродром успішно пройшов процедуру сертифікації. Того ж року аеропорт отримав статус міжнародного.

Влітку 2018 року, завершивши роботи з реконструкції терміналу й аеродромного комплексу, аеропорт Полтава прийняв перші (після реновації) внутрішні та міжнародні авіарейси.

Міжнародний аеропорт Луганськ
Міжнародний аеропорт Луганськ

У 2012-2013 роках Прогрестех-Україна виконала проектні роботи на замовлення Луганського обласного комунального підприємства "Міжнародний аеропорт Луганськ". Проект, що фінансувався з кошторису галузевої урядової програми, передбачав реконструкцію та підвищення класу аеродромного комплексу до рівня 4D за класифікацією ICAO.

Проектні рішення, зокрема, включали:

  • реконструкцію й посилення покриттів штучної злітно-посадкової смуги (довжина - 2840 м, ширина - 45 м), руліжних доріжок, у тому числі МРД, місць стоянки, перону, а також асфальтобетонних автомобільних доріг,
  • розширення низки елементів аеродрому,
  • оснащення перону та руліжних доріжок світлосигнальним обладнанням і покажчиками,
  • будівництво очисних споруд і зливової каналізації.

2013 року проект Прогрестех-Україна успішно пройшов комплексну державну експертизу, після чого компанія передала замовникові усю проектну документацію.